Bestellen

Advies bij kiezen

Ik geef je graag advies bij je keuze. Kom je er niet helemaal uit? Weet je niet of het product voldoet aan jouw eisen? Of heb je een vraag over een product? Of iets anders? Dan kun je altijd vrijblijvend contact met mij opnemen. Ik ben niet iemand die zomaar roept dat een product ‘de beste’ is, maar die je helpt bij het beste te vinden voor jou. Dit kan eenvoudig via e-mail, telefoon, Facebook chat of WhatsApp. Klik hier voor mijn contactgegevens.

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen is zo gedaan. Heb je een account? Log dan eerst in. Je bestelling gaat dan nóg sneller. Geen account? Volg dan de volgende vier stappen:

Stap 1 – Leg de producten in je winkelwagen door op de groene button ‘In winkelwagen’ te klikken. Vervolgens klik je rechts bovenin op het winkelwagentje en kom je bij stap 1 uit. Hier zie je wat er in je winkelwagetje ligt. Selecteer hier hoe je wil betalen en naar welk land het pakketje heen moet. Je ziet hier het totaalbedrag van je bestelling staan. Dus geen onverwachte kosten bij het afrekenen, beloofd!

Stap 2 – Hier laat je mij weten waar het pakketje naartoe verstuurd moet worden. Is het een cadeautje? Geef dan een ander afleveradres op naast het factuuradres. Daarnaast hoor ik graag hoe je Ruiterleven hebt gevonden en krijg je de optie om je aan te melden voor de nieuwsbrief.

Stap 3 – Bij deze stap bevestig je je bestelling. Hier controleer je of je de juiste producten, in de juiste kleur en het juiste aantal hebt geselecteerd. Ook kun je hier je gegevens controleren. Klopt alles? Dan kun je naar de laatste stap!

Stap 4 – Hier kies je (afhankelijk van welke betaaloptie je hebt gekozen) hoe je de betaling af wil ronden. Klik op ‘bestelling afronden’ en je wordt naar de betaalomgeving geleidt. Als het betalen gelukt is kom je weer terug in de webshop. Je ontvangt per e-mail een bevestiging en alles wat je moet weten over je bestelling.

Bestelling wijzigen of annuleren

Oeps, foutje? Geen probleem. Zolang ik je pakketje nog niet heb afgegeven bij PostNL kan in deze voor je wijzigen of annuleren. Wees wel snel, want ik verzend meestal de pakketjes direct na 18:00 uur.

Bestellen Ruiterleven

Als het pakketje nog niet verzonden is, is er geen enkel probleem. Maar ik ben vrij vlot met verzenden, waardoor er een kans is dat ik je bestelling niet meer kan annuleren of wijzigen.

Is je pakketje al onderweg? Dan kun je het pakketje weigeren aan de deur. Je geeft dan aan de postbode aan dat je het pakket niet wilt hebben. Wees niet bang, de postbode vindt dat niet erg. Nadat ik het retour heb ontvangen, neem ik contact met je op om tot een oplossing te komen (dat kan ruilen zijn of geld (excl. verzendkosten) terug). Het annuleren of het weigeren van het pakketje aan de deur is kosteloos.

Heb je het pakketje wel bij de postbode geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten bij retourzending voor eigen rekening. En retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over retourneren vind je op de retourpagina.